30 Januari

Hej!
Har haft en väldigt slapp helg:)
Vakna halv 11 men låg kvar till.. 3?
Haha, ehm igår blev det inget bloggande..
Så kan skriva lite kort om vad som hände!
Jag sooovB) Tror att det var längre än idag..
OCh sedan gick jag till ica där jag träffa frida carro och
olivia, vi handlade lite smått och gott och gick hem
till mej och hade filmkväll! Vi såg : "I rymden finns inga känslor"
Och "Bröderna Karlsson" Dom var galet bra(Y) Fast ena hade jag redan
sett men var värd att se igen(Y)
Efter dom gått hem gick jag och la mej:)
Och nu ska jag äta middag! Och sedan 4, halv 5
drar jag iväg te träningskliniken och dansar lite afrikanskdans:)
Ska försöka få lite tid till mer bloggning ikv! Kram (afrikanskdans från tunisien:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0