3 Januari

Hejhej!
Har nyårsafton vart bra?
Själv har den varit bäst!
Bästa kväll med mina fina tjejor!
vi hade myys! Tack så mkt för en superkväll(Y)
Idag har mormor vart här och jag har hjälp henne
med sin dator:P Lärt henne lite:PxD
sedan tog jag en lång kan inte kalla den skön promenad:P
men trevligt sällskap!
Äntligen har familjen annorlunda börjat:D Jag bara älskar det programmet(Y)
Jag ska oxå ha 10 barn om inte 20:'-D haha
Och typ 2-3 proppar har gått idag här hemma:P För min bror har lan så det e massa
folk där nere:P  (Y)
Just nu tittar jag på desperate housewife! Och e på 5:te säsongen:P eäeä
och då e det bara en säsong kvar som e ute iallafall!
Jag vill inte sluta titta:O
Isf ser jag om allt:P Haha ovääärt, kanske tittar på ngn annan serie O.C elr ngt har ingen
aning:P Imorgon ska jag upp kl 7 för ska gymma kl 8:P xD Skönt att få gjort det!
Ha det så bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0