28 Januari

Hej:)
Livet leker hoppas jag:P
Idag har jag hunnit med massa känns det som och
klockan är ju bara 6!
Har vart i skoolan, tack och lov så e jag hemma nu!
Så efter skolan blev jag hämtad av min gammelmoster
för skulle hjälpa henne med movie maker som hon skulle
ha och visa för ngra! Mycket trevligt alltid kul att hjälpa
till:D Som tack fick jag 100 kr:D Det hade jag inte
förväntat mej, men jag tackar inte nej till sånt!^^
Jag har varit ganska rastlös detta året fast att jag gjort massaxD
Så har lärt mej en låt på arabiska och hebreiska:)
Vet inte varför men det gick inte att ladda upp på bloggen men
sök på there must be another way på youtube så hittar ni den:)!
Den handlar om fred på jorden, att allt ska bli
bra igen! Den är såå fin!
Jag har äver skrivit en låt (amatör) på Afrikaanska och Malaysiska..
Asså jag kan ju utala det mesta för den typ prata och utala så man
kunde göra det själv men orden kanske inte e helt korrekta, för
det var google translate och den har inte så bra översättning..
Men dom som får höra den vet ju inte det... Bara om dom läser
detta inlägget:P
Men jag bryr mej inte om det inte e korrekt för jag e ju inte afrikansk lixom:P(Tyvär) Haha
Nu hade jag tänkt skriva en engelsk låt:P För kom på en mening på engelska som
blev ganska bra, och varje gång det händer får jag för mej att skriva
en låt bara för att få andvända meningen:P
Och så måste jag skaffa en ny mobil.. Till  sommaren har jag haft den i 2 åår..
Och den e ju inte den bästa..
Kan ju lixom inte blogga riktigt och så med mobilen elr jag kan ju
men det blir bara andöv.. Och så blir det bara konstigt med facebook:P
Men jag ska inte köpa en ny mobil bara för att jag vill kunna surfa på internet, Nejnej
Jag har ju tappat den ett "fåtal" ggr.. Haha så den e ju typ helt sönder:)
Men först och främst så vill jag spara ihop pengar till en systemkamera..
Jag fyller ju år i augusti och har ju konfirmation att önska pengar från, Och
ivärsta fall blir det ju julafton att önska mer till:P
Haha
Det var nog allt jag vill få sagt!
För att pigga upp detta inlägget.. Om ni vart så duktiga som orkat läsa
igenom detta inlägget med massa text och inget vettigt behövs nog det:P
Detta var min frissa på nobellmiddagen:)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0