26 Januari

Hejhej!
Shit, tiden bara går och går!
Nu har det redan gått 26 dagar!;P
Haha vet att jag skrev något liknande
ngt annat inlägg!
Kom just på mej själv att jag måste
plugga!
Imorgon e det teknik och tyska förhör:I
Haha väntar alltid te sista dan..
Det e typ bara 17 glosor i tyska och läsa
2 sidor i teknik:D
Skön och slapp vecka!
Gjorde 2 mattprov i dag.. Elr ja, 2 delar!
Känner mej stolt för har inte pluggat ngt orkade
verkligen inte lägga enrgi på det:P
Ikväll ska jag på gudtjänst så jag får ihop lite
gudtjänster i "blocket" Och sedan e det KU
så det blir antaglien inget mer bloggande idag..
Men säg när ja skriver mer en ett inlägg per dag?!
Får bättra mej jag vet!
Har kommer en bild så länge *slumpvald*

Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

En riktig sommarblomma

2011-01-27 @ 00:42:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0