24 Januari

HEjhej:D
Vad har jag gjort idag?
Jo !
Jag har klippt mej:P
Ehm, det blev bra tog topparna (5cm typ)
Tittar på toppmodell och snart kmr familjen annorlunda:P
Kulkul:D
Jag drömmer väldigt mycket, både verkliga och konstiga!
Allt emellen att jag e frukter till att jag går till skolan som helt vanligt!
När jag var yngre kanske 3 år sedan drömmde jag minst 90  nätter
samma drömm:P Att ja bodde i samma hus med en bror och mamma och
pappa och helt plötsligt kommer vikingar seglande över våran vallgrav?
Och bankar på dörren och jag och min bror gömmer oss under en
sån där bänk och vi hör skrik och mamma och pappa blir mördade!
Och dom tar tag i mej och jag vaknar:S Den e faktiskt läskig fast
att det inte låter så hemskt!
Men drömmde den igen för ngra nätter sedan.. OCh då hade jag inte
drömmt den på ngt år:P
Men iaf det jag vill komma till e att jag har hittat en sida om drömmtydning:D
Jag drömmer hela tiden! Kul att veta va det betyder:P Fast vikingar fanns det inget
för..
 
Mjölk : En dröm om mjölk är ett gott omen. Berättar om god hälsa, om inte mjölken är sur eller spills ut.
Jag drömmde för ngn vecka sedan att jag var ett mjölk paket och välte och
sa, Du skall icke gråta över spilld mjölk:P Har jag ingen bra hälsa då elr?
Joho du det har jag: P haha Nemen vet inte vad det betyder
Här e iaf sidan:P
http://medlem.spray.se/rosendreams4u/newpage13.html
Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0