19 Januari

Hejhej!
Shit va tiden går fort!
Det har redan gått 19 dagar
på 2011..
Själv pluggar jag vilket liv jag har:(
vilket inlägg det blev..
Inget kul alls juh!
Jag dricker ett glas vatten oxå..
men nu ska jag återgå till pluggandet och
tv, (morden i midsommer) Och efter det ska jag städa..
Idag blir det sent...:O
Kram
Ha en bra kväll!

Kärakära tunisien! Jag lovar jag kommer tillbaka, men om ni ska hålla
på att kriga så stannar jag häldre hemma, isäkerhet!
Ni kanske bråka om mej?

En 35-40 årig gubbe flörta med mej och jag fick denna..
Han fråga ut mej jag sa nej, han fråga mamma..
Mamma fråga hur gammal han trodde jag va, Han
hann inte svara mamma ba hon e 14..
Han ba
"It´s no problem, we can stay here on the hotell, I
take care of her"
Men efter Det "NEJET" fick jag inga sånna här drinkar..
För dom ända alkoholfria drinkerna var sprite cola fanta mm

Liite suddig! Det e bara för vi åkte väldigt fort i ett litet tåg!
Det finns bättre men detta får duga!
Nu var vi påväg till "Shoppingcentummet" Medina(Marknader)
Vi hitta knappt ut..
Försöka få en stor väska för 5 kr! en dinar typ..
Men det gick inte ann..
Men om dom fick mej skulle mamma få 2000 kameler, 5 ferrarisar
och hela läderaffären elr rättare sagt"läder""" affären!
Men jag kunde minsann inte få en väska för 5 kr:O
Snåljåpar!



Asså det var värkligen ett lyxhotell!
Typ 4 elr 5 stjärnigt:D
Och vi var dom första och enda som hoppa
av här på detta hotell och man hörde barn
som bara pappa pappa där vill jag bo!
För det kom en liten man med söt uniform
och tog våra väskor!
Jag kände mej som en drottning!
Det var första gången jag typ bodde på ett riktigt
hotell:D
Det var en lyckad resa!
Hoppas bilderna piggade upp stämningen!
Hotellet heter Iberostar averorres I staden Hammamet!
Tummen upp till den resan:D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0