18 Januari

Hejhopp!
Dagen har vart bra! ;)
Sitter och "Pluggar"
Fast det blir inte så mycket
gjort!
Ehm, jag tycker fysik, matte m.m
E helt onödigt:O om man inte e intresserad
av det:O Har fysikprov fredag och engelska
prov på freda, ett svenska referat te torsdag,
sammhällskunskaps läxa tills torsdag teknik ritning(och
sammla på mjölkkartonger) hemmkunskap på måndag och
matte prov så det blir mycket plugg denna vecka:'(
Men  jag ska vara duktig, för på lördag blir det antagligen
bowling med dom bäst!(Y)
Och efter det blir det ev. film hos mejj!

Se vilken tråkig bok!
Man kunde ju iaf piffat upp den lite!
Och någon dag ska jag lägga upp en bild
på min snygga väska som  jag har vart aktiv
och sytt själv för hand med en vanlig synål!!:O
Asså jag sydde i jeans(pappas jeans, inte mina:P)
klippte av benen och sydde ihopp och sydde
gammelrosa tyg inuti:O Det var jobbigt att sy för hand..
Varje sida med tyget innuti väskan tog typ3 timmar minst:I
Jag sitter nu och väntar på min kära mamma att komma hem
 som vart i ullared
och handlat:) Och i ngn av påsarna ligger mina grejor.
Bl.a sportbhar och andra träningskläder:)
Och ngra tröjor och ngt annat kul kanske har hoppat ner i påsen
vem vet?
Ha det bra!
Kram
P.s. nu blir det e.v header ändringar:I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0