11 Januari

Hej!
Haha kom på mej att jag
skrev 11 december ist för januari!
Idag har det inte hänt så mkt!
Sluta kvart över 2 och sedan
tog jag och mamma en promenad te
bygg & fritid och kolla på tapeter!
ska ju få nytt rum så kollar sånt nu!
Först tänkte jag ha vita väggar!
Fast stora tavlor på!
Men nu funderar jag på ngra tapeter
jag länge velat ha!
så då blir det typ 6 väggar med beige
och då 2 väggar nougat brun!
Oftast brukar man ju bara ha en fondvägg
elr rättare sagt att jag har alltid tänkt att man har det!
Men ena e den största väggen i rummet och den andra e
en pytte bit typ 1 m!
Hahh det låter ju lite kul med 8  väggar i ett rum men
asså just nu har den 6 väggar !
Men vi ska göra en liten utbyggnad typ:D
Ja men iaf!
Det e allt jag gjort idag!
Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Vi har oxå varit på Bygg ´ch fritid i dag o kollat tapeter vi ska oxå ha 2 fondväggar

2011-01-11 @ 22:40:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0