10 Januari

Hejhej!
Första skoldagen avklarad!
Jag var positiv till en början men
tappade orken när vi började andra lextionen!
Matte:O Första var bara mentorstimma i typ 15-20 min!
Vi har ju snart sportlov och sedan påsklov och en vecka prao oxå
så det e ju ingen lång termin! Det kmr nog ändå gå ganska fort den här
terminen!
Efter jag gått hem så åkte jag och Sofia te std:) hon titta busstider (vi chattade
på fb) och såg att om 10 min kom en och jag slängde på mej en kofta
leta upp bank och busskortet och sprang ut och när vi gick ut och ner för backen
halka jag:P det var inte så skönt men det var ingen hundbajs denna gången iaf!
Jag köpte en dagbok som ska räcka i 5 år! Den rekomenderar jag!:D och jag
köpte 2 snygga smycken som var riktigt snygga! 30 kr st
Ena hade en liten bok och den andra var en söt "medaljong" som kan öppnas som
man kan ha bilder i!
I den lilla söta boken stod det:
women in love
life is a moment
in space when the dream
is gone.
it´s a lone lier place
I kiss the morning goodbye
But down inside you know
we never know why I turn
away from the wall when eyes
meet eyes and the feeling is strong
I stumble and fall
But I give you it all I am a woman in
love
They planned it all  at the start
I kiss the morning goodbye!
Riktigt fin text tkr ja:P
Ni får ha det så bra!
Kram

Den bilden e från glöggkvällen Som ni ser där e mozartkulor och 5minkola!

Här e sån där rispuffchoklad:P

Lite pepparkakor!
Så pyssla vi oxå på glöggkvällen men orkar inte ladda upp det!
Kompå att jag lovat ladda upp dom bilderna på vad vi bakade!
Så:D Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0