Whalawhala:D

Hejhej!
Jag bläddrade ner lite i min blogg och det som slog mej var att,
tänk var mycket tid man lägger ner på bloggningen, dock
har inte jag skrivit så mycket, men ändå!
Det är ju ändå text som ska skrivas! Det var bara nog som slog
mej, ni kanske tänker tvärtom?
Jag hade tänkt att skanna lite gammla bilder:)
På tal om gammal!
Just nu är jag exakt:
14 år
ja eller man kan säga
5320 dagar
men det går lika bra att säga
127702 timmar
men om vi ska göra det klurigare så är jag
7662122 minuter
och i sekunder är jag
459727350 sekunder
Men nu är jag ju självklart äldre:) Sekundrana tickar!
Blir snart en skäggig gammal gubbe, eller tant med väldigt grov hårutväxt:)(på överläppen)
Okej nu ska jag skanna lite bilder som sagt:)
sedan blir det lite stefan och Krister:) det var länge sedan:)
Kan alla teatrar utan till:D varenda liten mening!
älskade dom när jag var lite!
Och älskar dom lika mkt nu!
Sedan bliré familjen annorlunda:D
För er som inte vet vem stefan och krister är, eller vad det är,
så är det teatrar:)
Typ full frys:D sök på youtube, där finns den,
och såå mkt mer!
kommer en ny teater varje år! så om ni missat det! då får ni
allt hålla ögonen öppna:)
den spelas först in på vallarna:D dit ska jag antagligen åka och titta som varje år;) Live lixom!
här komme en bild på dom!
Kram

Klockren asså!
Denna teater är dock gammal:) gubbsjuka och bröstsimm heter denna!
En av dom första favoriterna jag tittade på<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0