somewhere over the rainbow


(En bild från norge)
En drömm, en drömm om saknad hopp och lycka
När kommer kärleken till mej, ska jag ta steget..?
Eller knackar det kanske på dörren :) Du är fin.
Du vet inte vad jag tycker om dej, ska jag säga det?
Eller du kanske vet, alla blickar, ditt fina leénde
bara den du är, allt du säger alla ord allt är så perfekt,
precis som det ska vara.
Dina ögon så fina önskar dom var mina.
Vågar inte möta din blick för varenda gång jag gör
det känner jag att jag blir röd i ansiktet och aldelles
varm i hela kroppen. Och varenda gång det händer
bryter jag får ögonkontakt och kollar ner på golvet.
Snart träffas vi igen, jag hade bara velat slänga mej
i dina armar och säga att jag saknat dej, Fast att det inte
var länge sedan jag träffa dej så känns det ändå som en evighet.
Jag har ditt nummer jag kan messa dej när som helst,
Jag kan även ringa dej men jag gör det aldrig,
Kanske skickar iväg ett "Hej vad gör du? :)" sms till dej, och
kommer vänta ivrigt på svar!, Det är nog detta jag förklarade förut
att jag har en saknad, det är nog detta. Saknaden till dej.
Jag hoppas att det blir du och jag tillslut! Men hur ska det gå till?
Jag träffar dej ju aldrig och när vi träffas så är det så mycket
runt omkring att vi knappt läger märke till varandra, fast
hemligheten är jag ser dej hela tiden, varje liten rörelse
ser jag även om jag kollar bort ser jag dej, även om jag
inte är där hos dej finns du i mina tankar, dom tysta tankarna
ingen någonsin lägger märke till. Alla mina leénden .
Är bara så glad, glad att tycka om någon som dej på det sättet.
Första gången jag träffade dej, då var du inte blyg, du tog mej
i handen och hälsade, jag visste redan vad jag tyckte om dej
då, när jag såg ditt leénde och inte tala om dina ögon.
Du den fagre den helt underbare, :)
Jag fick ditt nummer utan att fråga, du tog min mobil och jag
titta vad du gjorde och där skrev du ditt nummer, nu har jag
skrivit smset "Hej vad gör du :)" lite ynkligt men någonstans
får man börja. Snälla svara jag kan inte vänta längre. Fast
att även jag vet att du inte kan svara innan jag skickat iväg smset
Men nu tar jag tummen på knappen och sådär! Skickat..
Bara du nu svarar, vad ska jag annars tro? Du kanske
såg att det var jag och la ifrån dej telefonen, du kanske bytt nummer
du kanske inte märkt telefonen plinga eller är den avstängd?
Jag orkar inte vänta på svar, vill bara att min mobil ska plinga till
och där ska det stå att smset är ifrån dej :) Senast vi smsade
var det du som börja:) Och jag läste sms:et länge, Det var inget
sånt där "hejvadgördu" mesigt sms det var mer ett hej välkommen te
blablabla ja:) Men det var mer till allmänheten, men jag gick tyvär
inte!
Mobilen plinga till det är ifrån dej! Och åhhh inget sånt där mesigt sms
som jag skicka! Detta sms kändes som typ "Va roligt att du skrev till mej" sms
Gud Nu plinga det till igen!
Ännu ett sms från dej! och ett till!:D
GLÄDJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0