plugga?

Hejhej!
Har just sett på familjen annorlunda,
och ser just nu på 2 and a half men(Y)
Det e tummen upp för det:)
En diss för dagen/kvällen är läxorna!
Har ingen aning vad jag ska läsa
för sidor men det e religon och SH:)
Se här vad som händer på bloggen kl 24,
Administaratören hade skickat detta.
I natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.
Då vet ni det:D
Efter jag pluggat nu ikvällen ska jag ta
en snabbduch känner att det behövs..:D
Och ska nog sova iflätor inatt om det är någon som var interesserad..
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan la dikta ihop
etkran;)
Ja kan ju säga att alla kanske inte förstår riktigt
vissa ord:P Eller så gör nixD Men det är
sånna ord som vi på denna ön använder
Det heter tjörnbu:)
Här är några ord som andvänds: (orkar inte skriva så många men några;)
Ské=sked
Etkran= lite/lite grann:)
Lana=Låna
Pen= Bra
Det var några:) Det finns så mycket mer, men
behöver plugga så har inte tid att lägga upp massa fler
ord, för vissa av er som läser denna bloggen kanske
inte hade någon aning om detta eller så visste ni alla
+några till kanske(Y)
Men ni får ha det så bra:) Hälsa hem, haha ne skoja:)
PUSS

Av denna vackra bild kom jag på att jag måste öva på min piano
läxa och gå te lextionen har inte vart där på 2 veckor:P
Haha Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0