"Packningslista"

Hej, nu är jag påväg till sthlm eller kanske tillochmed framme när ni läser detta"tidsinställda" inlägg, ehm har är packningslistan, hoppas jag fick med allt som ligger i min väska just nu:)

MASSA KLÄDER( så om jag fastnar i sthlm i en vecka till så har jag kläder kan man säga ;)  )
♦Laddare (surt om man glömt laddare och både mobiler och kameror m.m hade dött)
♦Platt/krustång
♦Värmeskyddsspray för håret
♦Smiiiink
♦Dagbok (A)
♦2 böcker av Katarina von breadow
♦Kortlek till tågresan dit
♦Kyrkobok
♦Kamera
♦Veckorevyn sååå klart(aa)
♦Neccesär (stavning**)med massa saker i, bla smycken jaa smink som sagt  och massa mer.
♦2  Väskor( en liten och en stor)
♦Pengar såklart, busskort m.m
Det e säkert massa saker jag glömmt skriva men detta var det jag kom på nu:) Har en liten miniresväska med mej, en grön:) Den e lite söt tkr jag<3


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej där och hoppas resan går bra ....tror du glömde skriva upp Pyjamas för den har du väl inte glömt hemma ? Kram

2011-02-17 @ 11:17:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0