onsdaakväll

hej god kväll och även godnatt:P
detta blir sista inlägget för kvällen!
är galet trött, jag la i från mej läxböckerna
och tänkte, "nu har jag jobbat så mkt så det borde räcka"
men kom på att jag inte läst igenom morgondagens
läxförhöör,men gör det på morrarn:P
har ju sovmorgon tp 40-45 min:) så då behöver jag inte
gå te bussen förens tio i annars går jag kl tio i 8:P
haha en timma skillnad(Y) säg mej hur det går ihop
godnatt alla bloggläsare iallafall och ha en bra dag i
morgon eftersom att det antagligen inte blir ngt bloggande!
Puss&kram
      ♥
(bilden e från en fotokurs jag gick på:) då tog vi massa olika bilder)

Kommentarer
Postat av: Monica

Snygga tulpaner

2011-02-02 @ 22:14:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0