Magont

Hejhej!
Nu ligger jag hemma i min säng!!
Ville ju hem men jag ville inte må dåligt..
Jag har som sagt ont i magen, har
inte haft det på länge hela 7:an och halva
6an hade jag det halva dagen, så det e ju
bra att det blivit bättre, ska halvsova i min
säng och kolla på tv:) Och hoppas på att magvärken
ska gå över, och senare idag ska jag passa på att
plugga lite, denna veckan e det ganska slappt,
troligtvis tyska, SH, Religon, engelska ja, det
var väl det, och teknik "uppsats" elr ja man ska
svara på massa frågor och det blir som en uppsats,
elr fakta grej jag ska typ ha om plåt-fasader att
skriva om, (man fick inte välja)
Ja det var det!
Nu ska jag slappa lite, och just det jah! Ladda
ner Auda city:) ett musikprogram och så ska jag leta
efter ett bättre riktigt musikprogram där det inte
bara är ett demo som jag har, som heter Reason..
Ja, ha det bra!<3 (Aa)

Kommentarer
Postat av: Monica

Krya på dej

2011-02-07 @ 16:59:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0