Hovfjället


Hit ska jag med frida på måndag nästa vecka:) jag ska åka den där
töda som är längst i hörnet på vänstersida den jätte långa där
en såndär sittlift så jag måste ju åka ner så då får ja åka den röda:P
Hellre det än den svarta:O (har åkt 2 gånger innan, varav en gång
var pjäxorna försmå så kunde inte åka)
Men jag var väldigt duktig andra gången jag åkte:P
När det även var med kära frida:)(L)
Världensbästasportlovväntarframförmej!
----------------------------------------<3-----------------------------------------
---------------------------------<3<3<3<3<3-----------------------------------
--------------------------<3<3<3<3<3<3<3<3--------------------------------
---------------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3---------------------------
-----------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3-------------------------------
-------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3-----------------------------------
----------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3--------------------------------------
-------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3-----------------------------------
-----------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3-------------------------------
---------------------<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3---------------------------
---------------------------<3<3<3<3<3<3<3<3------------------------------
-----------------------------------<3<3<3<3<3--------------------------------
------------------------------------------<3--------------------------------------
Erkänn duktig jag e som kan gör såntdär:)
Kram

Det här är i från foto kursen:) Det fanns massa fina bilder när och
långt ifrån men bestämmde mej för denna söta! Ska göra om en låda
nu till en "liten fotolåda" här är bara ett papperbakom mej jag fixar nog en liten lå
då vet man vart man har det.. Om man bara ska ta kort på sånt här litet kan
man ha en lite skolåda bara:)
Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0