Hos Djuren på skansen

Haha hej!
Nu har just frida gått hem
och min kusin ligger i sängen,
sover gör hon inte men hon ligger still:)
Stackare, hon fick som godnattsaga titta
i boken hos djuren på skansen, hon tyckte
la inte det var så tråkigt men det var ju
ingen barnbok:P Ingen riktig godnattsaga:)
Hon ligger i min 120 sängxD Hon tar ju
bara upp 10 cm av den:P Men jag sover
i en uppblåstbarmadrass ist!
Nu kollar jag på postkodsmiljonärerna det
finns ju inget kul på tv;O
Jag och frida bokade plats te hovfjället över
dagen:) Alltså på sportlovet(Y) Haha jag
har ju bara åkt en gång innan ! Men då åkte
jag i en röd:D Det gick faktiskt väldigt bra!
Så ja ska ta hennes morsas skidor och
åka fort ner för backen:)<3
Så den veckan e dt fullt upp
Måndag skidor och samma veckaa blire
 sthlm jag frida och frida:)
Vi ska ta tåget upp och va där i ngra dar<3
Nu ska jag ligga i soffan och ta det lugnt:D<3
Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0