Godnattmössa

Haha måste bara säga detta!
jag gick upp te wilma och hon gömmde
sig under täcket och ja fråga om hon
inte kunna sova och det kunde jag inte
så jag började bädda in henne och
sa nu ska jag göra det jätte skönt för dej
så tog jag ett gosedjur till, till henne och jag
fråga vad som behövdes mer och hon ba
Godnattmössa!
Och jag hade en svart mössa i byrån så tog
den och satt på hennes huvud!
Och sa att man drömmde massa i den mössan
om man bara somnade, att man tror att man e vaken
fast att man sover! att man drömmer allt man önskar typ:P
OCh hon blev helt exalterad, jag ba vill du testa det!
Hon nicka jätte fort men jag stora ögon och ja
fråga om hon våga och hon sa ja och när jag gick ut hade hon redan
lagt sig på sidan och börjat blunda och värkligen försökte somna!
GULLIGT:P *"dumma kusin, som bara luras"* Haha
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0