Godnatt

Hejhej!
Har hållt på att greja en grej
hela dagen, ja elr jag börja kl 7
efter jag städat igenom rummet:)
Håller på en lite överaskning te en
person men kan ej berätta vad för
den personen kanske råkar komma
in här och då, Hoppsan överaskningen
förstörd:) Nu tänker alla, oj till mej?
Inte skulle du?;) Jo det skulle jag;D
Nu ska jag lägga mej,
helt slut i huvudet, och just nu förstördes
min sköna känsla att jag skulle
få gå och lägga mej när jag just kom
på, oj engelska vg och Mvg läxa,
blir te att plugga, Det e muntligt,
en och en:O Kanske dax att börja med det:P
Och jag har ont i min hals:)
Tur att jag kan sitta tyst och skriva ist
för ja, jag vet inte;) Prata kanske?
Har sjungt hela dagen, så det är nog det som är problemet:)
Ha det bra<3
Godnatt på er, era fisar som kanske ligger
och sover just nu, eller ja ni som läser inlägget oxå:)
Hádet

Gammal bild haft den förut jag vet:) Kan säga att den togs i norge
av moi:) Ehm, orka inte leta efter en ny fick ont i huvudet ajaj!
Ha det bra! För tredje gången, Tredjegångengillt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tjenare då var det sportlov härligt

2011-02-11 @ 19:53:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0