Gaah!

Hejhej!
Rubriken förklarar allt,
Är galet trött, men
kollar just nu på Sommar i Sverige
Men funderar på att göra i ordning
mej för en god nattssömn:D
Det behövs det var ett tag sedan det hände,
imorgon ska jag nog te sjuksyster om det inte
blir bättre i min fot, det gör ont för varje
steg jag tar, fast den e inte svullen:) Så det e ju
braxD Så hiss för att den inte är svullen och
diss för is:P Man halkar ju bara:O
Men det känns ju fail att gå te sjuksyster
när det ser ut som en vanlig fot lixom:P
Det e en annan sak om den vart svullen::P
Får se i morgon om jag hittar bra skor
te min fot, har ju bara snörskor som
är "tighta" :P Kanske foppa? Nej skoja:P
Men om jag har det blir det bara te ena foten
Vi får se imorgon:)
Kram

Ett eller tillochmed två söta halsband från min lilla eller man kanske
ska säga stora kusin:P Se hur nogrant hon gjort det:P 2 av varje
sort efter varandra:)
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0