Fredag, fredag, fredag

Vad skulle vi gjort utan kära fredag,
Det är nog min favvodag:)
Den e bäst när man slipper skolan oxå!
Men på loven är fredagar helt klart bäst,
för fast man har lov så är ändå fredagar
bäst:D
Eller är det bara jag som tycker det?

Jag är uppe över 200 inlägg på denna blogg(A)
Stolt, tänka sig va mycket tid man lagt
på alla inlägg, men jag vet att folk har flera
tusen inlägg men, jaa.. haha
Och jag är stolta över er kära läsare som
står ut med mina inlägg, dag ut dag in..
Dom är ju ändå ganska meningslösa om jag
får säga det själv ;)
Men det är skönt att skriva av sig lite:)
Det bara stiger och stiger av läsare:D *Stolt*
Då kanske det ändå inte är så meningslöst..
Eller det kanske är därför ni läser det vemvet=)?
Eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg så sitter
jag nog och äter frukost när detta publiceras,
eller så är jag kanske redan ute på stan och shoppar?
Ha en bra fredag! Det ska jag ha iallafall! Kram

När jag kommer hem från sthlm så blir det en ny header:)
Jag har redan planerat hur den ska se ut, hitta en fin bild
i ett album på mej när jag var liten sitter typ antagligen i danmark
på deras sanddynor<3
Vi får se vad som händer:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Shoppa nu inte loss helt Ha ha Kram

2011-02-18 @ 11:58:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0