?

Rubriken är ett stort frågetecken
Jag kanske har gått förstora steg,
inga sånna där små som jag berättade
att jag skulle ta, han vet va jag tycker,
han värkar inte ha några "problem"
med detxD
Tänker inte säga vad vi skrivit mer,
vill lixom inte lägga ut massa "personlig"
fakta om det hela utan får helt enkelt
vänta med allt som det känns nu så blir det
nog ingenting, gick kanske för fort fram,
shitshitshit, vi skriver fortfarande.. Och
det är ju ett pluss.. Men hur ska jag kunna
sova med alla dom har tankarna i huvudet:(
Man känner att i all glädje sipprar en rädsla
fram, inget allvarligare men det känns,
Nu har jag tagit ett större kanske
förstort steg men det var jag tvungen
till.. Ibland måste man hoppa över A-brunnarna
lixom!
                      <3

Nu ska jag ta sånna här små steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0