Clouds are blue,

Hejhopp!
Bara för att jag har sjukt tråkigt,
e typ klar men har inte sminkat mej
men smörjde just in ansiktet me en god doftande kräm:D
så min hud blir mjuk och slääät!
men iaf, så här skriver jag 15 saker ni antagligen inte visste om mej!
- Jag har haft klausterfobi(cellskräck) jag har fortfarande det men inte lika mkt!
-Jag älskar färger:D
-Jag har ofta beslutsångest.
-Har prestationsångest xD
- E faktiskt egentligen gaaaanska blyyg.
-Jag hatar mörket
-Är jätte lättlurad x')
-Är väldigt lättskrämd :O
-ÄLSKAR havet,vattnet och baaada, och köra båt förståss och allt annat det innebär
-Älskar småbarn:) som t.ex mina underbara kusiner!
-Johnny cash och jag är gifta :D han e iaf sjuuukt bra!
-Jag ääälskar att sjunga:) fast att jag kanske inte brukar göra det :*)
-Jag har inte så jätte bra självförtroende fast att alla tror det
-Är faktiskt "ganska" (väldigt) känsligt, fast att jag försöker att inte visar det bland folk :S
-Jag har underbara vänner<333
                     ♥
tänk att det fanns så många möööörka hemligtheter, haha<3
fast jag skrev ju lixom inte allt, det här var ju bara en "lite" bättre sida av allt som jag håller
mej inne med:I det finns saker ingen annan vet:D detdär var ännu en sak ni inte visste om
mej, så vi håller det tyst för oss själva va? (NU ska jag antagligen börja med min header!)


bilden är sjukt fin, allt e sååå perfekt! håret läpparna ansiktet , ALLT:D
Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ett smycke :)

2011-02-26 @ 16:55:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Claaaudia

Hej :)! Såg att du var med i en smyckestävling och jag undrar om du skulle vilja vara med i min :)?



Man kan vinna ett presentkort att handla smycken för. Presentkortet är värt 250 kr!



Här är tävlingen!

http://claaaudias.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-presentkort-250kr-1.html

2011-02-26 @ 19:38:30
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0