Bildbombning

Hej!
Fortfarande i sthlm, fortfarande ett tidsinställtinlägg, fortfarande glad:) Hoppas jag hunnit lagt in ngt annat inlägg mer än dom har vackra tidsinställda:)
Har kommer någon liten bild för att fylla ut bloggen!

Tänka sig att man faktiskt vart liten:) Denna e kanske inte så jätte
gammal, typ 2006. okej den e ganska gammal, då var jag bara lixom...?
9 år typ det var ju jätte länge sedanxD

Denna är när jag e 8:P Världens största och godaste glassar, den i mitten
e min, men det godaste var det största:) Det var min brors glassxD

Något spökkalas:P Är typ oxå 8-9 år där:P Älskade att sminka
och klä ut mej, det jobbiga blev efter när jag skulle få borstat
igenomgåret:P det var inte lite jobbigt:P vet inte ens hur jag fick upp det så:P
Jag hade ju inte typ toffsar elr ngt bara spraya massa och sedan tova det så:)
Men efter såg det ju ut såhär:P

så jah, förlåt för bildbombningen:P Det var ju inte jätte kul bilder:P
Aaas gammla:P Haha men orka inte leta efter ngra:P
Det var denna mapp som kom upp först:P
Haha Kram


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för trevlig bilder

2011-02-19 @ 18:18:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0