Änglagård

Hejhej!
Är hemma nu från bion änglagård 3:D
Den var bra:) Fick ett "litet" skrattanfall
när det typ var ngn tillbakablick och prästen
fick kistan i huvudet:P Satt minst och skratta
i 5 min:) Och det smitta ju självklart av sig:)
Teknikuppsats är oxå klar:) Det var inte så mkt
att hitta om plåtfasader men det som fanns får duga:)(:
Imorgon är det ännu en dag i skolan:O Men får hålla
ut, det e ju trotsallt sportlov OCh jag har lärt
mej en sak:O Soppas är inget svenskt ord:O Det
är ännu ett tjörnbu ord har en sagt te mej:P
Ska jag tro på detta? Det ordet andvänds ju dagligen(Enligt mejj)
Jag hade tänkt att antíngen kolla på tv elr sätta på en film:)
Vi får se vi får se vad som händer:) Höhö
Ha det bra kram
Har en  plåtfasad som fått lite gröna alger!?! på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0