9 Februari

Hejhej!
Snabbinlägg:(
Har massa att gör och om en timma
ska jag gå, ska bl.a skriva en "uppsats"
äta middag och göra iordning mej,
och hitta min konfabok(Y)
Woho, Så lite kort om dagen
Gick te skolan med ont i foten,
gick till syster;P Vänta 90 min (hade håltimma)
och ingen av mina vänner har träslöjd (ända tjejen)
Så satt och vänta och medans jag vänta gick ja
te tandläkarna som var i skolan och gav bananlack,
jätte gott! eller inte:)
När hon kom och hon känt på min fot så sa hon att
jag hade antagligen 2 skador på foten(inget allvarligt asså)
Men spricka i "hälfotssulan" och en lättare vrickning:)
Och trampa snett med andra foten efter men som tur
va så blev det inget värre:P Gjorde bara ont ett tag gick
över när jag typ sluta lite innan, och har en uppskrapad
armbåge från igår, bådaknäna uppskrapade från innan,
så jag är klumpig, jag vet:P Det säger alla det var inget
nytt,
okej nu måste jag plugga :) p.s nu har jag värsta sköna kudden
i enaskon för min häl(Y)
Ha det bra:P<3
Kram

Den passa bra idag med:P
Har lagt upp den förut med tror jag men
dom fötterna e så söta:P Och små<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0