8 februari

Hejhej!
Hur är det!
Själv e det bra:) komponerar en
låt just nu på audacity(går att ladda ner från goolge)
Har inte gjort något vettigt idag!
Eller jag har ju vart på gymmet,
både dit och hemvägen gick jag en stig som var is ramla
på hemvägen och har nu jätte ont i foten och lite i handleden:(
Jag slår mej hela tiden:O
Haha klumpiga lilla jag!
Ha det bra piggar upp inlägget med en bild
Haha det blev ingen
                                                                                                    rolig bild men det passar
                                                                                                   det jag håller på med just nu!
                                       Kram
                                          <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0