6 Februari

Hej godmorgon!
Nu har jag gått upp! Sitter
vid köksbordet medans wilma målar
passar jag på att skriva lite granna:)
Jag sitter i morgonrock en vit gråprickig:)
Idag ska jag på gudtjänst;) Så jag får en underskrift
i mitt häfte:P Men den börjar 5 och 2 ska jag dit,
för då ska vi typ "baka" nattvardsbrö:P HAHA
Idag ska jag ha mina nya kläder!
Så det blir dom här:

299 kr från kappahl
 Och en tröja från cubus, men sidan
är så sjukt dum, och seg så det funka typ inte
att få upp den!
OCh ett bälte från lindex som inte fanns på onlineshoppen
så kunde ej visa!
Nu hade jag tänkt fixa mitt hår och se om det behövs tvättas
idag igen:)
Ha det bra<3 Kram haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0