5 Februari

Hejhej!
Förlåt för mitt dåliga bloggande:P
Lyssnar just nu på krama Elin:P
Haha hittade den på spotify,
Ehm igår hitta jag sjukt fina kläder
för var och shoppade med ngra vänner!
Dom hitta massa snyggt till mej, ett
skärp 1 par byxor 4 sjuktsnygga tröjor
och så var jag tvungen att köpa en ny fondation;P
Den var helt slut:)
Sedan på kvällen så hade vi filmkväll!
Och i torsdags blev det inte häller mycket skrivande
men då var jag faktiskt i kyrkanxD Och var leldare
för miniorer och senare på kvällen var det ku!
Och vi hälsade på våran ena ledare som e mammaledig
och hennes söta bebis:D Så fick vi en dopinbjudan<3!!
Såå vi får sjunga på hennes dop:D
Och nu har jag just städat rummet för snart kommer
en 4 åring;) Ska vara barnvakt åt min kära kusin!
Ni får ha det så bra!
Det blir nog inte så mkt bloggande idag häller!
Men ett till kan vi hoppas på!
Nu ska jag gå och ta på mej ett par strumpor,
och gå ner och äta pannkakor :)
Ha det bra!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0