<3

Love is painful, that´s true!
But not to love is painful to!
But still there is a greater pain
- to love and not be loved again
              Sjukt fin<3

Fick just reda på att det var engelska
läxa imorgon, tur att vi har många lextioner..
Då kan jag plugga på dom.. Det e ju ändå
bara matte m.m

Asså jag känner en sån saknad, den är sjukt
stor, det värsta är att jag vet inte vad jag saknar
men det gräver sig in i mej, det är galet jobbigt..
Fast att jag har fullt upp är jag rastlös och då
känner man den saknaden, kanske är det
saknaden av något nytt, snart är det slut
på detta kapitell och början på ett nytt,
nytt kul och spännande det känner jag på mej<3
Eller så är det bara att jag hoppas önskar och
tror..
Hade kunnat skriva hur mycket som helst om
denna känsla, men det får vi ta någon annan
dag!
                          <3


Det går långsamt, jag tar det med småsteg och hoppas att jag inte
trillar i efter halva vägen, jag vill inte gå för fort heller..
Då kanske det goda tar slut, jag sparar halva karamellen till senare
                                           <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0