28 Februari

Hejhej!
SKÄMS;O
har sagt att jag skada bada sista februari, men nej! det e ett istäcke över
hela havet så... Jag vet va ni tänker, hacka ett hål, nejnej!
Inte jag!
 Kan ju drunkna.. det e nog det jag e mest rädd för, att lixom hamna under
isen så att man inte hittar upp och lixom kvävas till döds, får rysningar.
Och påtal om rysningar! sök på youtube efter :
Caroline Costa - Hurt - Christina Aguilera - Les années bonheur - Patrick Sébastien - Live
Asså världens underbarn! rysningar hela tiden!
Sjukt bra!! Hoppas mina barn blir sånna underbarn! Så blir bättre än mej;)
haha nejmen, asså jag e typ medelbra på massa men inte brabra:) ni vet att
folk blir avundsjuka, eller ja ni förstår nog va jag menar:D
Men jag ska bli jätte bra på något xD får bara lista ut på vad:)
Sjunga på arabiska och hebreiska? Det kan jag:) en låt iaf!
Så det e ingen talang..
Aja, får fundera på det!
Kommer kanske på något med tiden:)
IDag har jag vart i skolan:) Det gick bra, hade hemkunskap:D
Men sedan kom idrotten man faktiskt väntat på!
SÅ ska vi springa runt som idioter med en jävla matta och skydda oss från bollar,
jag sket i det och satt mej på en bänk, sedan skulle vi ha ett skit prov elr ngt..
fatta inte vitsen? efter gick vi igenom svaren,
Men hon vet att jag tyckte lextionen var skit!
För jag sa att det var en skitlextion xD och att jag skiter i detta ge mej IG ist!
Men det gick hon inte med på (förlåt för att svordommar, och som ni kanske märkte,
jag säger vad jag tycker om något är fel, inte kanske till vem som helst, jag e faktiskt
snäll:) jätte snäll:D men mot lärare kan man säga lite hursomhelst, annars blir allt bara fel ju)
Fick en jätte bra låt av min piano lärare:D hon är så snäll<3 ! det blev because of you! :D
den är så fin!
Tänkte plugga, men det kliar i fingrarna och dom är nästan på pianot (eller keyboarden) nu..
Blev så fruktansvärt sugen, så avslutar inlägget med en bild:)
Bättre slut kan det inte bli, eller jo kanske:) Men inte just nu<3
Ha det bra
KRam

Bara för att jag tycker den är sjukt snygg:) mindre snygg fotograf dock:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0