27 Februari

Hejhej!
förlåt för mitt dåliga bloggande! Har haft fullt upp!
allt från att sovit - kollat på bio - och lekt med barn som badat badkar!
Haha, ja förklaring kommer!
Dagen började med att jag vaknade, ja kanske lite försent menmen!
Helgerna är ju till för att njuta!
Och jag har inte ens hunnit göra en header! Så det får bli denna veckan
som kommer att ta sig tid och göra det!
efter jag vaknat åt jag frukost kolla lite på tv, och sminka och såntdära..
åt middag, sedan gick ja o mamma upp och skulle passa min lille kusin,
för min andra och deras mor skulle se på bio!
men jag fick förfrågan om jag ville gå med min 4-åriga kusin Wilma på bio
ist för henne!
Självklart tackade jag ja!
Vi såg på gyllene knorren!
Det är min humor det! och hon tyckte oxå det var jätte kul:)
sedan hängde jag med hem till henne igen, hon och hennes lillebror otto 2 år
bada badkar, man kan nästan tro att jag bada med kläderna på, men nej!
jag satt bredvid, men dom tyckte väll att jag var lite smutsig:)
sedan åt vi kvällsmat, och såg på bolibompa:D mysigt:) vi satt och gosade i soffan:)
dom la sig och jag gick hem,
så här sitter jag nu:) framför tv:en med datorn i knät och tittar självklart på
solsidan!
Har sjukt ont i huvudet nu!
Det har vart mycket dag!
imorgon ska jag försöka blogga lite mer, emellan allt pluggande :S
Ha det bra!

den är från 2009:) orkade inte som vanligt att hitta lite nya bilder:)
P.s igår var det en lyckad fest från frida!
vi hade det mysigt, och allt var lyckat!
God mat god efterrätt gott allt där emellan:D
Och mysigt!!
Ha det bra
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0