26 Februari

Godmorgon,godmorgon!
Just vaknat, ligger fortfarande kvar i sängen,
eller ja. sitter i sängen kan man kanske säga
ska inte iväg förens typ lite innan 6,
då blire partyparty med dom bästa girlsen.
Känner att detta kommer att bli en bra dag (Y)
Min ena fot har somnat om ni ville veta det! ;D
funderade ett tag att gå ner och äta frukost..
Men nej, inte nu.. Tänkte sitta kvar i sängen och se på
tv med min kära dator i knät, det e så det ska va!
Ehm, jag och en kompis starta ett band förra året,
men det blev inte så mkt med det, så vi ska fixa ett "nytt"
eller ja,.. det blir bara hon och jag:D så ska skriva ut lite piano
och gitarr låtar att öva på:)
Inte riktigt bestämt vad vi ska spela men appologize blire!
den spela vi förra året oxå, och när det gick bra lät det sjuukt bra,
Bara för att skryta alltså!
Jag har ju förövrigt bara en keyboard(och gitarr, o blockflöjt gaha) , men dyker det upp ett billigt piano
så kommer den snart stå i mitt nyya rum:) jag har faktiskt plats
för piano, det e bara att skita i soffa..
Tänker inte skriva så mycket mer faktiskt!
men min dag ser ut såhär iaf!
- gå upp
-äta frukost
-göra iordning mej, och det innebär duchning sminkning och hitta snygga partyparty kläder:D
-och sedan iväg te frida:)
- och någonstans där emellan blire ev. barnvakt!
En bild för att göra inlägget lite färggladare skadar inte, så det inte blir massa text dock blev bilden inte så färgglad:D det var efter jag vart på nobellmiddag:) då hade jag denna superfina frissan:D dock var den inte lika "utspretande" då:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0