24 Februari

Hejhej!
Mamma åkte in med ambulansen igår,
jag va inte hemma va på ku..
Hon fick JÄTTE starka tabletter så att hon
kunde gå te ambulansen själv..
Dom kom hem kl 5 imorse:)
Och farmor åkte oxå in igår för röntgen på
kvällen, så mamma o pappa sitter hos henne nu,.
Hon kan ju inte åka hem innan dom vet vad som
e fel, tror det e ngt men magen om jag inte minns fel!
Så sänder en tanke till henne oxå<3
Ska åka te vårdcentralen och ta spruta,
måste ha målsman, men som sagt det funka inte..
Alla e ju på sjukhuset:)
Haha, såå min bror får hänga med ist!
försov mej i morse te 8 min i 9 började
10 över 9 och missa buussen för den gick 51 och jag vakna 52:)
pappa körde:)
och slutade kl halv tyyyp:) halv 3*
det går inte att mobilblogga,
får installera det senare om det går..
Asså jag kommer in på bloggen kan skriva rubrik men inte
den här själva texten:)
E det ngn som vet vad som e feeel?
Annars får jag fixa det på ngt sätt,,
Det e bara ett måste!
Ha det bra..
Åker te vårcentralen nu med min rooooosa mobil:D
Hejdå

Sänder lite blommor till farmor med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0