22 Februari

Hejhej kära blogg:)
Sitter just nu med Hedda framför hemmabion
och käkar frukt:) Blodapelsin och äpple:)
Tänka sig vad man kan hitta i fruktskålen:)
Vi har just kommit hem efter en lång skön
promenad i bergen och skogen:)
Och pratat en massa:D (Aa)
Och samtalsämnena har kanske inte vart
som dom brukar:) Det blev lite mysigt:)
Man har fått prata av sig lite, haha.
Skolan idag, ingenting som är värt att skriva om
där eftersom att det vart som... Vanligt?
Ska börja skriva min uppsats om plastgolv.
Kul man kan ha:) P.s det är inte jag som har valt
"ämnet" det är våran tekniklärare:)
Först skulle vi skriva om olika slags fasader och
nu golv?
Mycket fantasi man kan ha:)
Ska oxå plugga på tyska men det e bara 14 glosor,
tror dom e till imorgon:) så det är på tiden att
börja.. plugga? haha a vi får se vad som händer med det!
Nu ska jag vara lite social med hedda:)
Min mobil har inte kommit igen men det kommer la imorgon..
OCh då blir det massa mobilbloggning ska ni se,
Hoppas jag iaf:)
Ha det bra!
Kram

Man blir ju inte lite sugen på detta, fast att det inte var så gott när man åt det så
ser det ju gott ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0