2 Februari

Hejhej!
Snabb inlägg ska äta middag nu!
Ehm, det har vart en väldigt bra dag idag!
Vi fick taccos i skolan och dagen har bara
varit bra allmänt:D Jag e så glad det sprudlar
bara inom mej, men kanske e det för jag lyssnat igenom
alla 111 låtarna från johnny cash och ngra har jag lyssnat
sönder:D Haha nejmen, idag ska jag plugga för imorgon
blir det nog ingen tid för det!
Går te skolan 8 och kommer hem mellan 9 - 11 på kvällenxD:D
Skön lååång dah! Så blir nog inte ngt bloggande imorgon!
Eller just det ja! Sovmorgon i morgon så går te skolan kvart i 9 ist
elr går te bussen rättare sagt(Y)
:) Ha det bra!
Blir säkert ett till inlägg idah:) om jag får tid, men får jag inte tid
tar jag mej tid!
Kram

Haha bilden såg så... ja ni ser ju så va tvungen att lägga upp,:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0