17 februari

Hej sitter just nu på tåget:) har lånat fridas mobil :) Vi kommer fram te sthlm typ kl 12 och lägenheten kl 13? Ja ngt såntdära :) frida frida och issa hade lurat mej att issa inte skulle med jätte länge:-odom har försagt sig flera gånger Men självklart fatta Jag inte det:s tänkte att det var bra tajmat att hon tog samma buss och tåg te sthlm när hon skulle te fjällen... Dom sa ngt typ så Jag ba vah? Ska issa med och dom bara skratta:p igår så fick Jag ett sms från issa att Jag skulle ta med mej filmer te sthlm Men Jag fattade inte det ändå:p Haha:) ha en lika bra dag som mej<3 fast dissen de är att alla människor eller många e så otroligt otroligt sjukt otrevliga:p Haha förut sa Jag om Jag skulle vart hemlös skulle Jag bott på nilseriksson terminalen och frida ba det kan La inte vara så kul titta typ på honom(det var en gubbe som satt och sov ) Haha Jag ba hur vet du att han är hemlös? Haha sååå bäst B) ha det bra hoppas inlägget var läsbart kram:) (skulle komma upp den 17:onde men ngt fel hände)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0