16 Februari

Hejhej:)
Nu är jag hemma efter
att haft lite kalas för kära
farmor hos mina kusiner:)
Överraskningen jag gjorde
var till henne<3, vet att jag
skrev till mars april typ,
men om hon läst så skulle hon
komma på direkt att det var till
henne och då skulle hon nog snart
veta vad det vart:)
Har packat klart till sthlm,
Blir tyvär nog inget bloggande :(
ny mobil, inget bra internet, elr ja
inget internet, kanske fjäskar lite
med ngn av fridorna men annars
får det va:)
Ska göra lite tidsinställda inlägg
så blir det inte så tomt<3
Det blir väl bra?
I ett av dom skriver jag vad jag
har packat med mej så
blir det ett litet inlägg i sig:)
Ser just nu på american pie haha
så bääääst, imorgon eller ska jag säga i natt?
så går jag upp klockan 4 halv 5..
Får bara inte glömma min kyrkobok,
ska gå en gtj i sthlm så efter det har
jag bara en gång kvar:D
Den tar jag te påsken för man skulle typ
gå på den:)
Ååhhhhh, va jag längtar tills imorgon:D
Tur att det e så tidigt annars hade jag nog inte
kunnat vänta:O
Ni får ha det bra, ska försöka skriva
något inlägg utöver dom tidsinställda inläggen:)
Om det nu går bra men dom tidsinställda inläggen,
har inte andvänt dom så innan:)
Men varför skulle det inte funka!
Guuuud va glá jag e idah!
Ha det bra<3
Puss



Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan har lyssnat på cd jag fick i present av dej idag den var sååååååååååååååååå bra den värmde ett farmors hjärta ,,nu får du ha det så bra i Stockholm Kram Faemor

2011-02-16 @ 22:35:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0