15 Februari

Hejhej!
Snabbloggande:)
tittar nu på sommar i sverige,
jag vet lite efter men hade pausat!(Y)
haha hur kul som helst att titta på:D
Min mobil har pajjat totalt, ngn
frostskada elr ngt har det la vart..
Så har en tegelklump med knappar,
som e ngra år gammal:P Min bror
hade den först och sedan pappa och
emellan hade jag den ett tag och sedan
jag igen:) BRA(Y)
men det e lite kul att titta gammla grejer från
den, typ låtar eller kanske man ska musikklipp
med massa olika som pratar mm och
så fanns det bilder jag tog förra gången jag
hade den, senaste bilden som fanns var frpn 2006:O
Haha gammal jag vet.
har packat till sthlm, kanske skriver i nästa inlägg
vad som ligger i:) det e ju inget kul att veta kanske
men det förlänger inlägget:)
ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0