12 Februari

Hejhej!
Har just kommit hem,
eller ja, för 1 timma sedan:P
Från en dag på konfagrejsresa:)
Till en kyrka, tror det var lundby kyrkan:)
Den var väldigt fiiin faktiskt!
Vi hade olika grupper först typ
depprition(det handlade om sorg dagenstema)
Men jag har lite svårt att snacka om det
för man blir ju lite ledsen iögat att snacka
om sånt:P Vet inte varför:P Hahah.
Sedan med en grupp gick
vi ner till "bårhuset" Där dom brukar ha
döda kroppar:P Kistor alltså förvara dom,
och när vi kom dit ner och jag gick in
så kände jag att jag mådde illa, allt
började snurra jag trodde jag skulle svimma,
och jag brukar ju tåla mycket annars,
Men jag smög iväg och upp igen:O Jag
mådde lite dåligt där nere, det ända jag kommer i håg var
massa liftar och sånna där kylar,
Och en lift där det stod typ en lapp,
Begravning klockan 11:O
Jag fick springa iväg:O
Mår fortfarande lite konstigt efter det:P
Lööööjligt jag vetB)
Asså det kändes så sorgligt där nere:(
Nu ska jag fortsätta med min överraskning som
jag tyvär inte kan säga va det är ännu:)
Ha det bra!
Hoppas ni ser vad det e på bilden?
Det var typ sånna frysar/kylrumm i "bårhuset" :S
Tror det iaf, sprang ju typ iväg:O
Eller jag kunde inte springa då skulle jag rammlat:O

Ha det bra kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0