11 Februari

Hej förlåt för mitt dåliga bloggande!
Idag börja mitt sportlov:)
Kl 3:D Har vart hos frida:P och hon
hade skrivit ngn skämt låt om när
vi ska åka skidor att jag hamna på
sjukhus och sakna en arm:) Haha:P
Ett ben kanske jag förlorar, kanske
ingen arm:)
Grejar fortfarande med en liten hemlis:)
Den är te typ mars:) eller april;)
Ehm, det kommer tyvär att bli dåligt
bloggande detta sportlov:O
E bara hemma en dag:) Om ens det..
Och det är på tisdag;)
Imorgon ska jag på konfirmationsgrej:)
Hemlig resa:) Jag hatar hemligheter:O
Om jag inte vet vad det e iof:) Då
e det lite roligare, men jag e så nyfiken
så det blir lite jobbigt:P
Nu ska jag njutaa av min första sportlovskväll.
fast som egentligen starar på måndag:)
Men aja!
Ha det bra:)
Puss på er:)
Fick ett glattresultat när jag tittade på statistiken:D
Trodde det typ bara skulle vart 5-6 men nej serru:)
Ha det bra:) Andra gången jag skrev det idag:)
Hejdå

E dom inte söta? Det tycker jag :) Tror låten hette maria mena
dom dansa te:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0