förlåtförlåt och ännu en gång förlåt..

Heeej!! Förlåt för mitt sjukt långa uppehåll! Skäms änna när ja kollar min statistik!, har inte känt mej så värst pepp på det!! Har inte skrivit sen min konfirmation ju:o ni är ju massa folk som vart inne på min blogg varje dag i tre hela månader! Blev riktigt glad! O så blev.ja inspirerad av mina fina vänners bloggar! Just nu sitter JAG på ett tåg påväg hem ! Vi harhaft klassdag i gbg! Men slutade kl 11 så JAG o Frida shoppa lite! Så ja har nu köpt söta örhängen o rosa nagellack te min fina gammelmormor som fyller år imorgon! Hon är fräck hon! Hon gillar ATT klä upp sig o göra sig fin o sminka sig o måla naglarna sätta på en fin hatt o åka iväg på ngt kul! Hehe! Inte jätte lätt ATT skriva långa inlägg med min nya fina super bra mobiltelefon HTC sense! Hihi! Hmm. Vad har hänt sedan sist tro? Konfirmerade mej 21 maj! Jätte kul var de! Ja o Marie sjöng för ATT du finns! Gick la sådär för mej men.kul var de! Och i helgen som varit har JAG gått "konfirmationsledarutbildningslägret" så ATT ja nu te hösten blir ungledare! Super kul! Hihi! Skriver när ja kommer hem.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0