31 Augusti!

Hurra hurra, hurra hurra!
Jag må hon leva!
Grattis älskade gammelmormor! Nu är du stor! ^^
Jag vet att hon inte kommer läsa detta eftersom att hon kanske inte är så teknisk
på datorer^^ Hehe!
Dagen har varit sådär idag!  För vi har haft matte två gånger No svenska o slöjd!
Slöjd är kul! Och svenska är oxå någorlunda kul faktiskt!
Nu ska jag plugga in massa tråkiga glosor! 20 st tyska meningar/glosor! Det är te imorgon!
Så önska mej lycka till! :D
Imorgon får jag plugga te ett NO-test och över helgen ska jag skriva typ en uppsats om abort!
Det är inte kul att få massa läxor första veckan ju :( Eller vänta? Har det gått två veckor?
Ingenaning! Räknar inte ^^
Jag känner att min stavning i detta inlägget var lite sisådär! Men känner mej en aning stressad!
MÅste lärt mej all tyska! Tur att jag har lätt för tyska och glosor! tycker jag iaf(A) Ha det bra! <3
Har ni sett världens hetaste kille? David Garrett?!? Han fyller dock 30 den 4 september!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0