The loooongfriday

Hejhej!
långfredagskvällen är nu!
vi har ätit grillat och jordgubbar med grädde fast det var ju iof för 3-4 timmar sedan
men tiden går så fort när man ser på film, och talang och nu parlamentet:D
ehm, jaa. nu när jag började tänka på tiden så blev allt heeltplötsligt väldigt tråkigt!
för nu börjar tiden gå väldigt långsamt!
Imorgon är det påskafton! Händer det något kul?
Själv  så ska jag på kvällen på påskfest hos frida :D mysigt!
och innan dess så hoppas jag på att några påskkärringar påskgubbar harar och kaniner
vad man nu kan hitta på tittar förbi:) Hoppas dom söta kusinerna kommer ner iaf som
dom brukar göra ! tänkte hitta på ngt roligt och påskigt nu!
blev på lite skojhumör:D en påskfilm kanske? ja vi får se:) kanske blir en fin påskpresent imorgon då?
nej jag vet inte:) vi får se:) ha det bra puss och kram :D
Adios:D

imorgon far vi te blåkulla:D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0