Svenska

Hejhej!
sitter med en halvsöndrig dålig, seg dator i skolan,
faktiskt på svenskan:P vi har en redovisning att förbereda
men vi har gjort allt annat än det, eller vi letade ju lite men det
stod ju typ ingenting!
Efter denna svenska, blir det teknik :( vi bygger hus av kartong!
men sedan kl 3 bliré iväg te öronakupunktur, e inte lika spänd som jag var
första gången med det e ju lite scary! ! lixom nålar i örat, hoppas jag
får frö i örat idag med :) vill nog ha guld frö, eller silver, haha ett vanligt
frö går la oxå bra, men aja, ska logga ut här innan vi slutar om 10 minuter, '
har faktiskt lite annat att göra.) trot eller ej! ha det bra! kram:D

se va jag hitta:) en bild på mitt öra:D ehm, det var 2 nålar som gjorde
ont isticket men annars gick det juh bra:D maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0