sommarnatt, när vi dansar runt på gatan aha

åååh, sommaren är här, älskar det:D men ligger just nu insolerad på
mitt rum med datorn och tv:en, maha har verkligen inte ork  med ngt!
vill bara hämta min moppe, o så vill jag övningsköra den:D åhhh va jag längtar
den kanske hämtas i morgon, annars blir de på fredag, då någon av mina bröder ska köra hem den:D
då vår vi se hur bra den funkar, hade velat åka med o köra hem den men det blir la bara jobbigt lixom
att köra soppas långt två st, men iof, det e ju min moppe:D jag bestämmer :D.. Eller inte:)
nu ska jag försöka ta mej ut i solen och landa i en solstol och få dom sista solstrålarna på mej<3
kram oooooo puss da

bilden tagen igår:D xD
ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0