Rummet är klart!:D

Hejhej!
Sitter i mitt nya rum!! det blev jätte fint:) jag hade chansen att skita i att ta ner
alla småprylar jag har för då blir det inte lika lätt stökigt och fult!
men lite kom ju med ner så klart:D
jag är supernöjd:D här kommer en bild som är tagen av mobilen och det är
i hörnet den minsta delen imitt ganska lilla rum:D super sött!

mina 2 supersöta änglar står på min hylla:D
sitter just nu vid den rosa kudde xD som ni ser så är det 1 m in efter den beiga väggen::)
haha, och över sängen ska jag sätta en sån hylla och en text där det står dream:D
ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Ditt rum blev riktigt fint =)

2011-04-30 @ 11:52:25
URL: http://skojmedjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0