Komma ihåg att inte glömma!

Hejhej!
har just städat mitt bombnedslag till rum, det har aldrig varit stökigare än så där tror jag!
men det har aldrig gått så fort att städa heller:P
det tog typ 2-3 timmar bara,
annars kan det ta upp till minst en dag:D
ehm, efter att jag vart på öronakupunktur, btw det var en annan super trevlig tjej som var där samtidigt,
så åkte jag bussen hem och när jag kom hem  skulle jag måla element o så i mitt rum!
så jag började med att jag tog på mej ett par byxor som inte gjorde ngt  om jag fläcka ner,
fast tänkte lixom ah visst jag tänker inte skitna ner mej så jag behöver inte byta tröja, tröjan tycker jag
ju om, men var dum nog.. byxorna fick ngra fläckar tröjan med, men det går att få bort, men det var tur att jag
inte fick den andra glansigare färgen på mej för den skulle inte gått bort (målade väggar och vakom element med
vanlig vit och elementet och fönsterbänkar elr va det heter med en glansig vit färg:)
efter det hade jag färg på byxorna tröjan ansiktet, ryggen?? (fråga inte hur ja lyckas asså) och så lite i håret:D
men det gick bra, det var inga större fläckar!
sedan efter målningen gick jag med mamma och handlade och panta burkar fick 70 kr :P det var 2 backar.
dom pengarna sparar jag te en systemkamera! men dom kommer ta slut när jag ska te sthlm:D igentligen ska det bli en ledsen mun när jag säger att pengarna inte kmr räcka te en systemis, men blev glad av ordet sthlm:D
och nu har jag städat klart mitt rum och gjort en kom ihåg lapp:D
så här lyder den
                                                             Kom ihåg!!
                                            - Skriva ett brev till Irina (min brevkompis i ukraina)
                                            - Börja plugga på tyska provet i tid
                                            - Tvätta tobbes bil (ska tvätta den på lördag innan 11 så får jag betalt
                                            - gå på konfirmationsgrej på lördag kl 11
                                            - sätta upp lappen på dörren
                                                  KOMMA IHÅG
                                                         ATT
                                                   INTE GLÖMMA
Haha så såg lappen ut:)
och jag har tejpat upp den så nu kan inte jag glömma det!
här kommer ngra bilder som är mobilfotograferade på mitt rum
men det e väldigt svårt att fatta hur det ser ut för jag har ju så konstig form på mitt rum
men 8 kanter så att när man kommer in e ser det jätte litet ut men blir lite större när man kollat runt
hörnet:P

 se va det ser jätte litet ut när man kommer in där!
ska ta ett kort från fönstret så man fattar lixom

elementet är målat av moi, sjukt fint va?
nu ska jag stänga fönstret som sjuter så hemskt pga blåsten
lägga mej i min säng och sova,
fast först ska jag göra en liten grej:) men cant tell you that
för jag vet att den personen kanske läser detta inlägg
och jag vill ju inte förstöra överraskningen :P :D
men nästa vecka kan ni få veta :P
förlåt, ni måste läsa ännu en vecka för att få reda på något som
igentligen var helt ointressant för er men blev ändå sugna på att veta va
det var:P
btw om ni ser golver är det inget "golv" i hörnet, det var utbyggnader:P¨
1 meter in och 150 cm bredd
ska antagligen ha min säng där:D
men min säng är 120 så det funkar ju men det kan bli trångt,
men jag tar den risken :P<3
ha det bra kram
       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0