8 April

Hejhej!
sitter just här med hedda, proppfulla av misslyckad kladdkaka!
haha vi gjorde den 15 cm tjock o den var inte klar när vi tog ut den
vi orkade inte vänta, så den hade vart inne i 20-25 min, men var lika
smetig som den var när vi satt i den, så man mådde inte lite illa av den:P
haha men det funkade la, men det var FÖR söt, fick lite ont i halsen av allt
sött, nu börjar snart talang, JAG TAGGAR :D nästa år ska jag söka, har ju
lång tid på mej att komma på ngn talang, för det e ju ngt man måste göra
innan man dör! ska göra en lista ngn dag om saker man måste göra innan
man  dör, det finns MASSA!!! :O
vi har fotat lite idag:) ni skulle sett hur snygga vi var:D rött läppstift o allt :D
lite 80 tal därja!
plågar hedda lite med mina opera låtar från 1536 :P
men ha det bra :P det blir kanske inte ngt inlägg förens imorgon kvar
BTW! pappa ska nog tapetsera imorgon:D
ha det bra kram<3

se heddas SJUKT snygga frissa! btw det e mina glasögon, erkänn fränt :D
ja ser lite halvt sjuuuuuuuuk ut men shit the same,
like always, jag bjuder på bilden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0