7 April

God morgon!
Är lite smått sur!, jag drömmer jag vaknar och efter ett tag kommer jag på att drömmen inte var sann!
2 nätter i rad drömde jag att jag fick en hur söt dotter som helst, vi döpte henne te selma,men efter dopet kom vi på att tänk om vi råkar säga semla, så vi skulle döpa om henne till Telma, men efter det dopet kom jag på att en kompis typ kusins hund hette det, och då skulle vi döpa henne till Saga och så blev det så, jag hade det så bra med min lilla bebis, sedan vakna jag.
I natt drömde jag att jag kände för ett nytt hål i örat, så jag tog en nål och bara drog igenom, det kändes inte alls, så när jag vakna satt jag i örhängena och sedan bara, jaha till mitt nya hål får det bli.. Men sedan kom jag på att det oxå var en dröm! åhh varför är drömmar så verkliga?
aja, har sovmorgon idag bussen går 5 över 9 ser just nu på Jims värld:P haha, som varje morgon.
IDag har jag ett par jeansleggins, en svart föredetta klänning, som är mer som ett linne! :) ochmitt favorit halsband som jag dock inte lagt in någon bild på!, men den är på headern med änglarna,
och självklart min vackra ring!! har sovit med flätor i natt så därför har jag lite lockigt hår:P
Kram

oj fy skämmes på bilden!
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0